Saturday, February 24, 2007


Jag, Barbro har nu tillbringat tre veckor i Härnösand på Sidas kursgård. Förberedelse för förändring heter kursen och efter ytterligare en vecka ska jag vara väl förberedd för resan till Jemen. Jag tycker kursen gett mig en hel del att tänka på och kurskamraterna är lätta att samarbeta med. Vi har det helt enkelt trevligt här. Det är ju inte heller fel att få gå till dukat frukost- lunch- och middagsbord. Man kan tro att de tycker vi behöver "äta upp oss" före utresa.

1 comment:

evalinnea said...

Jaha min vän!
Nu börjar en ny resa på din livsväg.Spännande förstår jag.Det är inte ett lätt områdae du ska till som kvinna har jag förstått, men du har ju erfarenheter av att hantera personalgrupper och det är väl kanske just den bakgrunden som är bra att ha med sig...?
Jag har tänkt så länge att jag ska ringa dig men vi håller på och renoverar köket och då är ju inte prata i telefon vad man tar sig tid till.Kanske att jag får till det...
Det ska bli spännande att få vara en bredvidresare och höra mer om vad ni får vara med om.
På återhörande!
STOR kram!
Eva